Baju Kurung Manja kak Sar bagi nama untuk baju kurung 2 layer yang di jahit dengan teliti dan kemas.
Menggunakan material crepe kautsar yang lembut dan selesa. Material ni tahan lasak dan tahan lama. Nak iron pun mudah.
.
Kak Sar tambah butang sampul dan poket untuk nampak lebih exclusive. tak la kosong jer baju ni. Alhamdulillah, dah ribuan terjual dan mendapat positive feedback. Terima kasih sis2 yang sentiasa support kak sar 🙂
.
Gambar2 produk, warna dan testimoni kak sar akan update dari masa ke semasa sebab baju ni timeless. InsyaALLAH boleh pakai bila2 masa, dan di mana2 🙂
.
.


















Leave a Reply