Kurung Cotton Leena Batch 2

InsyaALLAH, Kak Sar akan sentiasa buat koleksi baju2 kurung cotton untuk peminat2 cotton.

Kain cotton Kak Sar ni sama je dengan jenama2 lain, lebih kurang dan kualiti pun sama. Kainnya sedap, kualiti pun sangat2 baik.

Cotton ni tahan lasak, tu yang ada peminat dia. bertahun2 pakai masih boleh pakai. Cuma ia cepat kedut. Selalunya peminat2 cotton faham dan tahu cara2 penggunaan baju2 yang guna kain cotton.

Kurung leena dijahit dengan menggunakan cutting kurung moden riau. Ada dart di belakang bagi nampak lebih kemas.

Kak Sar juga tambah poket disebelah untuk digunapakai. Nak letak henset ke, letak pen ke, kunci pun boleh. insyaALLAH benda2 kecik semua boleh masuk ๐Ÿ™‚

Sis boleh rujuk baju2 yang available di link dekat bawah yer.

.

Di sebabkan setiap batch ada corak yang berbeza, kak sar akan upload sentiasa sikit2 untuk setiap batch.

Kalau ada yang berminat, cepat2 beli sebab akan datang dah corak lain pula ๐Ÿ™‚

Gambar2 berdua sis2 boleh rujuk dekat bawah ni ๐Ÿ™‚

Ukuran_kurung_leena_kautsar

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *